Tankar..

Hej alla tappra läsare! Uppdateringen har verkligen varit usel på sista tiden! Men det finns så mycket annat som jag hellre sysselsätter mig med just nu om jag ska vara ärlig mot er.. Så jag kan inte lova er något om uppdateringen som kommer heller.. Fortfarande så trivs jag väldigt bra här uppe! Väldigt mycket trevliga människor och känslan av att få ta hand om sig själv och bli lite mer vuxen är både härlig och inte.. Matlagningen har inte varit så jobbig som jag trott den skulle vara, tror det beror på att jag och Sara fixar det tillsammans! Än så länge har det kännts rätt bra med plugget och lektionerna! Men igår och idag har det varit rena katastrofen i min hjärna! Kan inte tänka eller koncentrera mig för fem öre.. Så är det någon som har bra koll på CNS eller nerver i allmänhet så säg gärna till om du vill hjälpa mig att förstå något! Idag har jag varit väldigt trött och kännt mig ledsen utan anledning.. Konstig känsla! Nu ska jag iaf gosa med "tummen". En av kattungarna vi tar hand om just nu för er som inte har koll på de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0