Linde imrogon

En rosa-orange-lila-blå-vit himmel ser jag utanför mitt fönster nu.. Hur fint som helst! Tänk när jag kommer att få se norrsken för första gången.. Det kommer vara så häftigt! Har redan hört rykten om att jag missat det en gång. Men det är inte så mycket sådant just nu utan mer senare på året. Det ska bli så fantastiskt att få se! Det är något jag alltid velat. Idag är hjärnan fullproppad med ny information från en hel dag med anatomi. Vi har gått igenom armens och benets anatomi och ska kunna vad alla ben heter på latinska, alla  ligament, leder, muskler, vad strukturerna heter på själva benet, vart muskler, senor och ligament slutar och börjar och massa sådana saker. Tror ni att jag känner mig lite korvstoppad för stunden? Hela denna vecka har bara en massa info mosats in i huvudet. Igår gick vi till klockan sex! En död Anna? JA! Imorgon har vi halvdag och ska fortsätta gå igenom nervsystemet. Vid tvåtiden tar jag bussen in till stan och sedan ut till flyget! Kommer till Linde viid tio tiden och stannar ett par dagar.. Har fortfarande inte bokat biljett tillbaka hit! Skall göras imorgon. Jag kanske skulle ta och uppdatera med lite bilder när jag skriver också för att ni ska orka läsa? Nu ska jag mysa med Tummen som kanske flyttar om en vecka :( Min bebis <3 Sen plugg och lite annat :) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Helena

anna, jag har nog inte riktigt fattat, va äre du pluggar till? :)

2009-09-26 @ 14:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0