8 augusti

Hej på er! Hur är det? Jag mår sisådär.. I fredags åkte jag hem till Linde för att fira farmors 90års dag.. Förövrigt fyller hon faktiskt det just idag!! :D Kom iaf till Örebro vid halv tio och ca en halvtimme senare hemma i huset :) På lördagen åkte jag först ut till hästarna och hälsade på dom.. Red desvärre inte för jag blev förkyld under flygturen till Arlanda.. hmm? :p Åkte sen hem och böt om för att sedan åka upp till farmor och farfar och träffa ena kusinen, faster och hennes man. Därifrån bar det iväg till herrgården där vi skulle käka.. Riktigt god mat och en helt underbart god tårta till efterrätt! :D På kvällen träffade jag min underbara Lina och sedan mina andra underbaringar Emelie, Karin, Matilda och Ida..

På söndagen åkte jag hemifrån straxt efter tolv och kom till mitt andra hem (hit) :D runt åtta tiden.. Så det var en meget snabbvisit hem! Men det var trevligt.. Igår hade vi haldag.. Föreläsning om rehabilitering. Gick hem och käkade och sedan begav sig jag och Sara till gymmet och traskade på löpbandet ett tag.. Dock inte så bra för min förkylning märkte jag igår kväll och hela natten! Nu mår jag bättre och hoppas att jag ska kunna träna en sväng imorgon. Idag kom vi för övrigt igång med en brakstart med anatomin! Gick igenom väldigt mycket med bålen, skellet, muskler och annat.. Så nu är huvudet överhettat :P

nu är det sovdags tror jag :) imorgon är det nämligen heldag och fortsätta i den banan som vi har haft nu funkar kanske inte så bra i längden :P Nattinatti söta läsare! Uppdaterar när jag hinner med :) Ring gärna! Mycket lättare att sitta i telefon än att skriva ner =P Så nu väntar jag mig samtal här ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0