Pluggdag!

Hallå där ute! Hur mår ni?
Jag mår finfint. Lite lite sömn inatt kanske men det överlever jag nog! I helgen sov jag knappt fyra-fem timmar ena natten och den andra hela elva och en halv! Så sömnen är inte så välplanerad som man kanske kan uttrycka sig :D Minusgraderna har smugit sig på här uppe sedan några dagar tillbaka och igår var det tillochmed lite snö på backen! Idag skiner solen och vädret är grymt skönt. Fast kallt! Idag är det plugg för hela slanten. Har redovisning och frågor som ska besvaras muntligt imorgon. Så nu ska jag banka in all info som inte redan är inmosad i hjärnan. Förhoppningsvis blir det lite träning upp på detta också! Igår körde vi gärnet på gymmet så jag kände mig ganska bra :P

Nu ska jag fortsätta med plugget! Tänkte bara berätta att jag lever i princip :D För er som inte vet eller riktigt förstått va jag pysslar med här uppe i Lule så pluggar jag till sjukgymnast! :)

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0