Ni bestämmer! :)

Hallå i stugorna! ;) Hur har ni de? Jag mår bra.. Är lite smått stressad och känner hur mycket jag behöver plugga med inte orkar! :S Idag har jag bokat biljetten hem till jul. Hittade en hyfsat bra biljett så det blir tåg hem för mig! ojoj.. 14 timmar kommer de ta till Örebro! Jag känner redan nu att jag inte orkar de! Men billigast så! Blir buss från Lule till Sundsvall! Det är sjukt långt!! Menmen.. Nu måste jag fortsätta läsa lite! Har satt upp ett mål för dagen! Är inte så aktiv här på bloggen, så nu undrar jag: Vill ni att jag ska fortsätta blogga? Och vad vill ni isf att jag skriver om? Kommenterar ni inte så blir det troligtvis ett långt uppehåll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker du ska fortsätta skriva. :) Annars vet man ju inte vad du har för dig nu för tiden. :P

2009-10-15 @ 22:22:17
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0