091019

Endast ett svar.. Tack till Sanna som vill att jag ska uppdatera här! :D Ni andra verkar inte överdrivet intresserade av mitt liv.. Kan iof förstås.. Bor långt bort.. Men jag behöver prata! Jag har varit kass på att ringa er.. Men detsamma gäller er. Just nu behöver jag verkligen få prata av mig! (mp) Måste fylla på mobilen snart.. Idag ska jag på Dagis lektion och sova? eller inte vara så aktiv.. Så boring lektioner! Dagis är lite seg också.. Sen blire hem och plugga en massa! Kanske drar till gymmer en sväng lite senare också, men just nu är jag såååååå Tröööööött! I lördags vare phösarfest och i söndags fick jag diplom! Nu är jag diplomerad massör! Woho.. Behöver ha lite personer och träna på bara så kommer de flyta på sen! :D Nu ska jag snart pysa till skolan! Hade kalasers och hoppas att inte inlägget blev allt för rörigt =P KRAM

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också läsa om vad du gör där alldeles för långt borta.

2009-10-19 @ 20:21:59
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag vill läsa. Och prata. :) Jag har sjukt mycket att göra men nästa vecka har jag lov :D Jag ringer då! Saknar dig <3

2009-10-21 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0