18 November

Hallå där ute! Allt bra med er? Tänkte bara berätta lite kort att jag hade min första dugga igår.. Hade inte förberätt mig jätte mycket men jag hoppas på att bli godkänd iaf! Igår tränade jag en sväng på förmiddagen men var så opepp att jag inte fick mycket ut av de. Hela dagen igår var upp och ner för min del. Bara allmänt konstig.. Imorse vaknade jag upp och kände att jag hade ont i halsen. Så idag blir det ingen träning alls. Hoppas på att jag blir bättre imorgon så att jag kan springa milen och se hur lång tid det tar! Nu ska jag snart pysa iväg till skolan och ha en föreläsning i bibblan om hur man skriver en rapport (tror jag :P).. Efter det har vi lektioner hela eftermiddagen. Imorgon har jag dessutom en lektion på morgongen medan hälften av klassen är helt lediga! Tänk om man kunde ha lite tur ibland! Men nej :D Haha! Ha en bra dag! :) Det är exakt en månad kvar tills jag åker hem till lilla Linde igen!  KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0