14 november

Hallå hallå!
Det går verkligen segt mellan gångerna som jag uppdaterar.. Men det känns svårt att skriva om min vardag här uppe i det avlånga landet. Jag tänker mig mer att är man nyfiken så finns det andra sätt att ta reda på vad jag har för mig om dagarna. Jag har inte haft överdrivet mycket kontakt med så många hemma. Elin och jag har pratat väldigt mycket nu de senaste veckorna och det uppskattar jag väldigt mycket! Det är mycket trevligt.. Jag pratade även med Karin för inte så himla länge sen och det var också väldigt väldigt roligt! Det var jätte roligt när hon ringde upp mig! :) Tack vännen! Det betydde väldigt mycket! Tänkte att jag skulle ringa henne igenom om någon dag igen :) Finns här för dig sötnos!

Om jag nu ska berätta lite vad som händer här uppe så ska jag börja med att säga att vi har börjat med träningskursen vilket har medfört att jag haft träningsvärk varje dag denna vecka! En del i kursen går ut på att vara personlig tränare åt en klasskompis och lägga upp ett träningsprogram till denne, för att förbättra styrka och kondition. Iochmed detta så har träningen dragit igång på allvar och man kör på som en liten tok! Igår var jag på gymmet från 9-12 och tränade. Så nu är jag väldigt aktiv :D Till jul kommer jag förhoppningsvis vara grymt tränad och jag ska inte låta de försvinna när jag är hemma! :) Det har jag gett mig den på. Idag sprang jag på löpbandet en sväng och insåg att jag kanske skulle kunna klara av att springa en mil på under en timma och tänkte därför säga till min Pt att jag vill ha som mål att kunna springa milen på 50-55 min! Efter åtta veckorsperioden hoppas jag kunna fixa de och sen hoppas jag kunna förbättra de! =)

Oj! Nu blev det ett rackarns långt inlägg! Utan bilder än en gång.. Jag är ledsen för de! Kanske kan köra en liten bildbomb senare från vårat snöbolsskrig och snögubbebyggande som vi hade här uppe förra helgen! Nu är iaf snön kommen hit och jag hoppas på att få åka bräda minst en gång innan jag åker hem till jul. Nu hoppas jag att ni får en jätte bra helg och lördagskväll! Vi ska göra oss en äppelpaj och avnjuta den till en mysig film! Vi orkar inte så mycket mer efter en intesiv träningsvecka och lite sömn =D Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera mig här om ni verkligen är intresserade av de! Vet att några hade en önskan om de.. Men jag ber er nu än en gång att verkligen säga till om ni vill att jag ska bli bättrepå/uppdatera över huvud taget. Nu ska jag räkna på hur många kalorier jag brände idag och hur långt jag sprang! :)



Pussokram söta vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar dig <3

2009-11-15 @ 15:19:07
Postat av: Sanna

Åh, vad roligt det låter att flytta till en ny stad och plugga! Hoppas jag får det lika kul i vår om jag kommer in. :) Och självklart ska du fortsätta uppdatera! ;)

2009-11-16 @ 18:59:29
URL: http://sannaerikajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0