Melodifestivalen

Hej!
Här kommer ett lite snabbt inlägg angående melodifestivalen. Jag har inte varit så värst intresserad av den på flera år me nsatte mig ändå ock kikade på den ikväll.. Det var nog den bästa på väldigt väldigt länge! :) Fanns flera låtar som jag gillade.. Och vann gjorde nog den sötaste killen, eller vad säger ni? ;D Väldigt bra låt och tänk att han skrivit den själv. Ett plus i kanten där alltså! :p Nu ska jag iallafall packa ihop datan och gå och lägga mig.. Ska ju som sagt upp tidigt imorgon.. Hoppas ni haft en trevlig kväll! :) Godnatt sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har inte heller så mkt lektioner i veckan så visst kan vi ses (: Borde väldigt kul :D Annars är vi ju lediga båda torsdag-fredag, kanske kan ses då? (: Vi kan väl höras! <3

2009-05-17 @ 10:02:06
Postat av: Helena

Men har du börjat bloggat igen, det hade jag missat ^^ :P :D (:

2009-05-19 @ 11:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0