900515

Hallå alla glada! :) Hur har ni det? Jag är mätt! :D Har precis käkat lite grillat, eller ja lite och lite :b det är ju mig vi pratar om haha! Satt på balkongen i solen, mycket skönt! Vi satt och pratade om studenten, kan ni tänka er hur nära den är?! :O jisses jag svimmar :p Men shit vad skönt det ska bli.. Tror själva studentdagen blir kanon också! Vill ni se mig som nybliven student så gör de! :D Det vore roligt med.. Säg till :) Nu ska jag kila och se om det är någon film värd att se på ikväll.. Annars får jag rota fram någon som redan finns här hemma.. En slapp och skön fredag! Hoppas ni också får en bra kväll!


Bara för att jag och Maria var söta :D Gissa vem som är jag?
Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är hon med vitt (:

Jag och Bobby kommer till Örebro när du tar studenten. Vilken tid och så kommer ni ut och vart? :P Är inte så duktig på Kvinnersta, för det är väl där ni kommer? <3

2009-05-16 @ 09:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0