090530

Hallå där! :) Nu är jag hemma från praktiken utanför Umeå. Hade tänkt att jag skulle berätta lite och lägga upp bilder från de idag, men solen har ju varit framme så jag har legat på altanen och stekt! :D Nu på kvällen tog jag mig en tur ut till favoritmysen och hälsade på honom! :)  Krille va också där och han sa ngt som gjorde mig så varm inombords så ni anar inte! Han sa att han skulle kunna betala för hästen, för att jag skulle få ta hand om honom.. Blev så glad för den omtanken! :)  Men tillbaka till praktiken.. Jag har inte hunnit ladda in bilderna än så det känns onödigt att skriva om de då :p Så jag tänkte jag skulle ta det imorgon kväll istället! =) Hoppas ni orkar vänta ;)

Puss på alla glada :*

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0