090520

Hej på er! Den här skolveckan är nu slut! Jag har spenderat mina dagar på skolan och haft stalltjänst.. I skolan har det varit väldigt soft! Bara gjort massa roliga saker :D I tisdags var vi hemma hos våran lärare Svante. Vi fick köra fyrhjulning och lastare :p Det var rooooligt! En mycket trevlig dag och jag tog ett par bilder ;) Kul! Idag har vi varit till hästhagen och paddlat kanot och spelat frisbee golf.. Också mycket trevligt! :)

Sjukt trött på vissa människors konstiga sinnelag. Blir galen minst sagt och likadan själv. Ikväll ska jag in och hämta syster som kommer hem. På lördag åker jag till Umeå! Spännande som sjutton och skönt att få space.. Hoppas ni haft en bra kortvecka! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det bäst i Umeå! <3

2009-05-21 @ 02:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0