090516

Hallå sötnosar! :)
Allt bra med er? Jag är trött annars mår jag fint. Sitter med min sista svenska uppgift nu. Den ska vara klar på måndag och sen har jag inga mer prov eller inlämningar någonsin i gymnasiet! Guld eller vad? :p Måste göra klart den ikväll för imorgon har jag trampett metodik kurs hela dagen och som ni förstår blir det inte mycket tid över då.. På kvällen åker jag till skolan för att ha stalltjänst måndag-onsdag.. Blir en riktigt soft vecka i övrigt! Har inte en enda lektion! Tjoho!  Funderar på att köpa mig en ny klänning till kvällen på studenten.. Någon som har lust att följa med någon dag i veckan? :) Btw ett stort GRATTIS till Matilda och My som fyller 19 idag!

Nu ska jag fortsätta med svenskan så jag blir klar med den någon gång! :D Sen blire nog en lugn kväll.. Hade GULD nu! ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag följer gärna med dig om du ska köpa en klänning (: Bara att du hör av dig om du vill ha sällskap :D <3

2009-05-17 @ 09:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0