090514

Hej hopp i lingonskogen.. Efter några veckors upphåll ska jag nu uppdatera. Anledning är enkel, har en så rolig grej att berätta för er :D Gissa vem som ska upp till Umeå på praktik? Jo jag! Idag har jag bokat biljetter och pratat med Elin som är ägare. Riktigt spännande ska det bli! Lite nervös är jag också :P men det är väl naturligt? hehe.. Har ni haft en bra dag annars? Jag var iväg och tränade med step up med Lina för ett tag sen.. Det var sjukt jobbigt eftersom jag legat på latsidan ett tag nu.. Men det känns himla bra efteråt! :) Känner tyvärr att en väldans huvudvärk kommer drabba mig om ett tag, det känns mindre bra..

Måste bara säga WOW till den kära läsare som under mitt upphåll troget spanat in sidan.. Imponerande! :D Ska försöka bli bättre på att uppdatera nu eftersom det blir mindre och mindre i skolan och jag får lite mer tid att skriva några rader här också.. Ha en kanon kväll alla! :) God natt..

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur blir det på din student? Får man komma till skolan eller? (: <3

2009-05-15 @ 07:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0