STUDENTEN!

Hej kära läsare! Jag vet att jag lovade lägga upp bilderna innan 00.00 men det är ju bara några minuter försent ;) Hoppas ingen skada är skedd ;P Här kommer iaf en del bilder från studentdagen som var hur bra som helst! Tack alla underbara klasskamrater, vänner, familj och släkt som spred glädje runt sig på den stora dagen! TACK! Jag orkar inte riktigt berätta i detalj vad som hände under dagen men jag vill lova att den var underbar! Måste iaf berätta att jag fick stipendie för god samarbetsförmåga som det så fint stod :D Det var riktigt roligt att få en sån fin utmärkelse må jag säga. Trots att det bara gått två riktiga arbetsdagar utan klassen så känner jag en enorm saknad då jag vet att jag inte kommer träffa dom som vanligt till hösten.. Därför önskar jag dom ett stort lycka till i framtiden och jag hoppas jag träffa er snart igen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Som en liten avslutning vill jag säga att det är svårt att skriva i studentmössan bara sådär, så därför har jag bestämt mig för att skriva några rader om mina kära klasskamrater här på bloggen! Vi får dock se när det blir, men inte om allt för länge ;)  Vore som sagt väldigt roligt att byta bilder med er också om ni har lust! :) Keep reading va? Vore roligt att få lite fler kommentarer också så jag vet vilka som läser ;)  Puss på er och dröm sött nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

kommer sakna dig!! vill gärna ha bilder från studenten!! hoppas vi ses nån gång.. kommer ju till linde ganska ofta nuförtiden:)

2009-06-17 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0