Stockholms resan ;)

Hej på er! Allt bra? Tänka sig att solen lyser nu! Hoppas den gör det även på fredag när vi ska springa ut :) *Håll tummarna!* Var som sagt till huvudstaden i måndags och var kvar där till tisdag.. Hela måndagen spenderade vi på beachen och spelade lite volley och kubb. Jag hade med mig solkräm och det var många som var glada för det! Jag också! Hade läst en artikel i bussen om hur mycket huden åldras och ni vet ju hur jag är! :D smeta in mig i massa solkräm, men lyckades bli lite brunare också! Mucho glad! Sen gick vi hem och fixade iordning oss och gick till en grekisk resurang och käkade. Det var väldigt gott om ni frågar mig! Bra val klassen! :) cred! Senare på kvällen gick halva klassen ut och satte sig på en rätt mysig pub och hade trevligt! Sen kom andra halvan och vi gick in mot centrum för att leta på ett nytt ställe. Vi hittade ETT, men där kom vi inte in. Vi gick runt ett bra tag och några stannade på ett ställe med väldigt mysko folk, medans några gick och köpte burgare och glass.. På tisdagen sen gick vi på stan.. Jag skulle leta reda på en klänning som jag kan byta till på studenten på kvällen.. Det visade sig vara svårare än väntat, trots att man befann sig i storstan! Hmm.. Men hittade en i sista affären och känner mig riktigt nöjd ;) Sen blev det hemfärd trots att det hade blivit en miss med våra biljetter :D Jag gillar min klass! Människorna är guld och jag kommer sakna dom meget mycket! Här är lite fina bilder ;) Alla älskar min kamera såklart! ;D Låter bilderna tala för sig själva :)
  
 
 
 
 
 
 
 

* Tyvärr finns det dom som tar bilder utan att fråga, så nu har jag bestämt mig för att märka dom. Vill ni ha någon/några får ni helt enkelt fråga mig! :) Inte för att jag är proffsfotograf precis, men jag vill inte att bilderna ska hamna någonstans där dom inte hör hemma.

Idag har vi klassen varit till naturens hus i Örebro och grillat, spelat brännboll och kubb. Några bilder därifrån lägger jag upp imorgon och då kommer även bilder från när vi ska pynta vår vagn imorgon! :) Jag var hos fotografen idag så vi har kikat igenom bilderna därifrån och försökt bestämma oss, så jag blev lite trött i huvudet.. Hoppas ni kan hålla tillgodo med dessa bilder så länge! :) Hade bra alla vänner och sov gott! :) pussen :*

Kommentarer
Postat av: theo

hej anna :)

håller med om att det var riktigt kul!

kan inte du skicka ett par bilder på klassen till mig? där vid fontänen vet du ;) min mail är [email protected]

tacktack

2009-06-04 @ 10:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0