Sjukling?

Hej på er! Allt bra? Jag mår lite sisådär och har gjort det både igår och idag.. lr ja man skulle kunna säga att jag redan kände mig krasslig i fredags.. Men ignorerade de eftersom det var studenten här i stan ;) Firade Emelie en liten snabbis och grattade många andra glada studenter som kom utrusande. På kvällen blev de lite party med Karin, Matilda mfl och det var riktigt trevligt! :D Träffade gamla klasskamrater och hade allmänt trevligt :) Har lite bilder som kommer upp när jag fått in dom på datan ;) Resten av helgen har varit rätt lugn med tanke på att jag inte mått prima. Men trots de så drar jag till Katrineholm imorgon på kurs med bästa Lina och jag vet inte vem mer. Trodde de skulle vara typ alla ul men nope :p Det blir nog bra iaf om jag mår hyfsat. Karin och Bobby åker till Spanien på onsdag och jag kan tala om att jag är skapligt avis! Har tänkt tanken att det vore grymt roligt om man åkte ett helt gäng och kanske hyrde en stuga? Blir inte så farligt dyrt trots att man inte får några casch om man är arbetslös :p Men lite skönt måste man väl fixa för sig? Ngn som är på? =D hehe.. Nu ska jag nog packa lite saker till imorgon och sen sova. Har inte kunnat svara på sms på några dagar nu för jag har inte haft några casch på telefonen men imorgon får jag nya och gratis sms! Så sms på bara! :P Hade kalasbra och dröm sött ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Vi solar och badar lite för dig med när vi är i värmen :D Måste ses sen när vi kommer hem! (: Börjar ju jobba redan på torsdagen dagen efter att vu kommit hem, men jag kanske är ledig till helgen så kan vi ses då (: Jag hör av mig! (: Jag och Bobby är på om man ska hyra stuga, vore super mysigt! (: <3

2009-06-16 @ 01:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0