Regn och sjuk!

Hallå! Hur mår ni? Jag mår inte så värst bra.. Täppt i näsan, super ont i halsen och huvudet! Hoppas ni känner er bättre och jag hoppas att ligger inne och ser på film eller myser när vädret är såhär dåligt! Själv sitter jag i sängen och gosar med min söta katt. I tisdags vet väl alla att solen sken hela dagen och att det i princip var molnfritt.. Självklart skulle jag vara inne hela dagen och missade all sol! :b typiskt eller vad? Igår kväll var jag upp till Emelie på "avskeds" kväll om man kan uttrycka sig så.. Det blev lite jobbigt när jag skulle gå men jag önskar dig ett stort lycka till vännen och du ska veta att jag kommer sakna dig så himla mycket! Du är en underbar, glad och omtänksam tjej som man inte annat än kan tycka om så väldigt mycket! Lycka till! Jag hoppas på att komma ner och hälsa på om inte allt för länge ;) Nu ska jag lägga mig och se på en film och hoppas att jag snart blir frisk! :D Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0