Praktiken

Hej på er! :) Nu har jag äntligen laddat in alla mina bilder.. Hade lite drygt 500 stycken på kameran från lite olika tillfällen, så det tog en stund..:b Tänkte jag skulle berätta lite hur jag hade det på min praktik utanför Umeå.. Var på en islandshästgård där med väldigt trevliga människor och hästar.. Var där samtidigt som en annan praktikant som kom där uppifrån som var väldigt trevlig och snäll :) Hade en väldigt lyckad praktik där uppe! Nackdelen var ju då att jag fick leva mobilfritt en vecka eftersom jag inte hade någon teckning över huvudtaget där :D Fast det kanske inte var någon nackdel, eller vad säger ni? =p Hade ingen tillgång till dator heller så det kändes ju lite mysko men bra! Därför blev det lite svårt att uppdatera där.. Fick ta hand om hästarna, rida ut och se massa fin utsikt, vara med när två hingståringar skulle släppas in till flocken, skadade hästar och ett sto som kasta sitt föl. Det sistnämnda var inte roligt alls! Jag och Marielle som den andra praktikanten hette, var inne hos stofölen och avelsstona och skulle kolla till dem när jag höll på att gå rak på det kastade fölet eller hur man ska säga.. Det var ingen rolig syn vill jag lova! I fredags när jag skulle hem hade jag ingen skjuts till bussen när den skulle gå utan fick gå upp halv sex för att åka in då.. Bussen gick vid kvart i ett.. Det blev en väldigt låång dag! :D Vill ni veta ngt mer så fråga! :) Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. =) Här kommer lite bilder därifrån!

  
Lite unghästar :)
  
Skogstur och unghästar.. Visst tänker man lite på jing och jang? :D
 
Söta Saga och lilla galna Penta..
  
Ny hingståring i grabbgruppen..

Vill ni se fler bilder får ni säga till.. Lägger upp bilderna från stockholm och berättar hur vi hade de där  imorgon för nu ska jag lägga mig och läsa.. Sen sova! :) Godnatt på er och dröm söta drömmar! ;) Tre dagar kvar till studenten. Kommer ni? *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0