090630

Hej på er! Allt bra? Med mig är det bara bra! Njuter av det fina vädret men det är väldans varmt! Eller vad säger ni? Minns inte riktigt vad jag skrev sist, var för lat för att kolla upp de :P Men jag har spenderat en hel del tid tillsammans med Elin, Ida och Alex.. Men också varit på sjön och umgåtts med Karin, Matilda och Emelie! :) Haft det mycket trevligt! Just nu sitter jag på rummet och halvt dör av värmeslag p.g.a. att min markis inte sitter uppe.. Men pappa skulle nog fixa det senare ikväll eller imorgon så då kanske jag äntligen kan sova på nätterna.. Imorgon tänkte jag åka upp till travet men blir nog kanske ensam, ingen som har lust att hänga med? Har funderat skarpt på att ta en billig sista minuten också och tänkte kolla om de är ngn som är intresserad? :D Nu ska jag nog ner och bada eller iaf ut ur huset ett tag.. Hade kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0