090625

Vädret är underbart och jag är helt frisk! Dagen har jag spenderat med Elin. Sola och bada, mest solning för min del :D Alex var också där en stund. Innan jag åkte tillbaka hem åkte vi till Ida för att träffa henne en sväng. Hon hade bakat en hel drös med grejer och människan är grym! :) Mums! När jag kom hem åkte vi upp till farmor och farfar för att fika och träffa faster. Även där fick jag fika, så jag blev helt proppmätt! :D Sen skjutsade pappa ut mig till Fornaboda. Greven skulle ut i lopp 1, det gick inge vidare men traven funkade rätt bra iaf. Det är bara att hålla tummarna att allt klaffar bättre nästa gång. Spelade lite också men vann inget =P Sånt è livet.. Fick ett inträdeskort av Kåre som gäller för hela säsongen :) Så nu blir de att åka på trav en massa.. Banan är ju så mysig när vädret är såhär! Så om någon vill med upp någon gång, säg till! :) Alltid skoj med sällskap.. Nästa tävlingsdag är den 1:a juli och jag tror det kommer bli jätte mycket folk och bra hästar då de är V64. Nu ska jag slappa lite! Hade bra =) Puss :*

Kommentarer
Postat av: Karin

Bobby och jag följer gärna med på trav (: Hör av dig när det är dags! :D<3

2009-06-26 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0