090610

Gokväll! Allt bra med er? Jag sitter nu här med två datorer framför mig och tar över en massa roliga bilder från päronens data.. Så sjukt mycket gamla och knäppa bilder på mig :D haha! Får väl se om det dyker upp några smakprov senare. Vad tycker ni? Igår var jag iväg och tränade för första gången på väldans länge. Det var sjukt jobbigt eftersom det var tuffare nu än innan och eftersom jag inte tränat på så länge.. Hade inte ätit så mkt igår heller så det gjorde väl inte saken bättre heller kan jag tänka mig ;P Men jag måste ändå tillägna ett stort tack till den underbara vännen jag har som heter Lina! Hon är en riktig ängel och jag har en sån tur att ha dig som vän! <3

Förresten.. Jag vill fira midsommar på "riktigt".. ni vet dansa runt midsommarstång, käka midsommar mat och kanske ha en krans med blommor runt huvudet. Det finns inget intresse för att hitta på något sånt? :) Puss på er va ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Aww, vad glad jag blev nu :D

Jag är glad att jag har DIG som vän, du är fantastisk! <3

2009-06-11 @ 01:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0