...

mår inte så bra idag heller! så det har blivit ännu en dryg slappis dag..hatar sånna! har rensat igenom några lådor och fixat lite, så det ser okej ut här uppe..jävlar vad mycket skit man samlar på sig! :S =P

har precis kollat klart på one three hill, som måste vara typ den bästa serien!? ngn som har säsongerna? eller iaf ngn av dom? :)

jaja det slutade iaf precis och jag är för lat för att fortsätta städa för stunden, så jag sattemig för att läsa på mina favvo bloggar! :) det är rikitgt roligt!  finns ju folk som länkar vidare till varandras bloggar och helt plötsligt sitter man och kollar bilder och läser på någons blogg som är typ jätte liten? massa smink, alkohol, cigaretter you name it!

snacka om att det var annorlunda när man själv var liten och hallå!? jag var nyss pytte liten ju.. när börjar ungarna använda smink egentligen nu för tiden? fasen när man själv var typ "gammal" kanske man började fatta vad smink var!? :D men nu är det väl inte ens ovanligt om ungarna börjar använda smink vid 9-10 års ålder? eller är jag helt fel ute? är inte det ganska tidigt? dom hinner ju knappt med att leva innan dom ska behöva bry sig en massa om sitt utseende.. aa, jag blev iaf rätt förvånad när jag läste runt lite.. men det kanske bara är jag som tycker såhär? känner mig som värsta morsan nu haha! känner mig nästan gammaldags haha! :D

imorrn blire åka bräda! ngn som ska med? :D


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Förlår att jag inte svara på sms:et, men har inga pengar på telen :/

Det där med små flickor och smink. Såg en tjej på badhuset för ett par veckor sen. Typ 10 år och hade push-up bh, själv visste man ju itne ens vad det var :O haha! Det ändras. Man känner sig lite gammal för så var det ju inte när vi var små :O

2009-01-06 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0