Happyface!

Jag är happy happy happy! fick precis ett sms från Sandra som sa att hon också skulle mönstra den 24:e istället! Jag är lycklig! Förstå vad roligt att vi kan åka ner tillsammans! :) Yes! Nu är jag så himla taggad! haha.. dagen har varit helt okej. började med en soft fysik lektion.. superb! nu är det endast en enda fjuttig lektion kvar och sen är kursen slut.. lycka? oja! :D haha.. på eftermiddagen var vi i stallet.. även där blev det lugnt. Sandra och Anna red ut en sväng, medans Lotta bestämde sig för att klippa Lisa och jag och Siri försökte göra Stella snygg :D


Se så fina dom blir :D

När jag kom hem såg jag såklart på oth! så bra :D senare drog jag iväg och tränade med Lina återigen :) tjoho! snacka om att jag kände av träningsvärken :D när jag kom hem var det Top Model, det är riktigt skoj att se på haha.. någon mer än jag som tycker så? sen har jag plockat undan lite kläder och myst med min supergosiga katt! nu har han legat här uppe hos mig i flera dagar.. jag är helt imponerad! haha.. nu ska jag avsluta här och ta och lägga mig.. :)

Godnatt sötnosar!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha natuligt söt? du missade överläppen idag va? haha ;) nej men seriöst hon hade säkert vart skit söt om hon inte hade gjort så himmla mycket grejer;) snygga knoppar förästen :D

2009-01-14 @ 22:37:48
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/
Postat av: Karin (:

blir inge Örebro för mig imorn så är hemma hela dagen (: <33

2009-01-14 @ 23:22:03
Postat av: Elin

Top Model är komedi på hög nivå ;)

2009-01-15 @ 23:03:48
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0