soft eller vad? :D

Ja då har jag varit iväg och hämtat lite saker som vi kan ha andvändning av på måndagarna! :D fick åka dit lite tidigare än planerat, så jag tog en sväng hem till Lina och sen åkte vi iväg till träningen.. jag har sån träningsvärk i armarna idag :D tror det är efter kick-boxningen igår.. just nu sitter jag med världens huvudvärk och funderar skarpt på att lägga mig och sova!

jag tror visst bestämt att jag glömde skryta lite i förra inlägget? :D idag var Camilla upp till oss i slutet av fysiken och pratade lite med oss som ska ha historia nu i sex veckor.. det kommer bli grymt bra! :D minns inte riktigt :p men i princip kommer mitt schema se ut som så:
måndagar: ledigt!
tisdagar: heldag wadköping
onsdagar: historia på förmiddagen?
torsdagar: ledigt!
fredagar: historia förmiddagen

ganska så bra va? :D kommer dock bli hemuppgifter och sån't de dagar vi är lediga! men inte mig emot :p jag fattar inte ens att det kan vara såhär? nästan lite galet hehe :D

nej nu ska jag plocka undan lite saker på golvet och skrivbordet :D så att det ser någorlunda ut.. har verkligen en tendens till att bli saker överallt.. trots städning dagen innan ;b 

Pussokram sötnosar! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0