skidbacken..

tjoho! igår gick jag och la mig vid tolv.. men jag kunde inte sova! låg och vred och vände på mig i en timme innan jag gav upp! började sms:a och se lite på tv :D när jag inte blev trött av de heller tog jag fram min fysik bok.. brukar ha en tendens att alltid bli trött på fysiken, så vrf inte ta fram boken och hoppas på att man blir trött.. och vet ni vad? det funkade haha! :D mitt i sms:andet så råkade jag somna! haha.. opps!

när jag vaknade vid tio imorse var jag pigg på köpet! det var inte väntat, med tanke på att hon bara var tio :p käkade lite frulle och fixade iordning alla saker! klockan ett var jag och syster uppe i skidbacken och åkte! tjihi säger jag bara! jag har längtat såå mycket efter att åka bräda! :D det var grymt roligt! kanske blir att åka iväg till helgen också! håller tummarna Karin ;)





imorgon börjar skolan också.. känns det bra? nej! roligt? nej! roligt att det är sista terminen? både och! finns det ngt bra att börja igen? ja, kompisarna! men också det enda? :D eller ioförsig tror jag att historia perioden kommer vara riktigt soft! :D lovet har gått alldeles för snabbt! var jag tvungen att avsluta det med att vara sjuk också? hmm. finns det något värre än att må dåligt? okej, klart det finns! men det är lätt något av det tristaste jag vet! hoppas alla har haft ett bra lov! :)

puss :*


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Det vore väldigt kul att åka :D Ska verkligen försöka få ihop pengar (: Annars kanske vi kan ses iaf? :) Åka pulka eller skridskor lr bara umgås? :D <33

2009-01-07 @ 21:56:14
Postat av: Anonym

jag visste inte att du åkte snowboard (eller hur de svaras^^) skit mysiga bilder me (:

2009-01-11 @ 22:24:01
URL: http://helenaelionorastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0