Nyårsdagen

Det blev nyårsfirande hos Lotta iår!
Lotta, Anna, Ralle, Emil och Erik...
hade aldrig träffat grabbarna förut,
men dom var riktigt trevliga!
kanske bland de trevligaste jag har träffat? =P

lärde känna dom rätt bra, eller fick iaf veta en hel del om dom :D
dom skulle tydligen vaxa benen också..
de va rätt intressant haha! :D
några fick lite mycket att dricka hehe ;)
och firade tolvslaget halvdäckad i en säng :p
för oss andra var det skumpa och raketer..

efter tolvslaget satt vi och prata en massa
och hade trevlig...
dom flesta av oss :p
senare började folk lägga sig och sova..
hmm, dock inte alla haha!
jag och emil låg väl och pratade till klockan halv sex ungefär?
sen joinade nordström oss :D
då hade hon sovit några timmar och var klarvaken för stunden..
själv hade jag inte sovit ett dugg men var ändå lika klarvaken :p
man ska väl inte skylla ifrån sig men när en viss Emil
blev tyst så lyckades vi sova en stund iaf..
typ en timme senare var det upp igen och vara trevlig med nordstöm :D

var uppe någon timme, sen somna jag en stund igen..
sen var jag pigg! och himla glad!
och det var ju sol utanför fönstret! 
så jag fösökte få med dom andra ut med dom var typ döda? =P
 gick ut en runda med Lottas hund...
det var riktigt skönt, men så himla kallt!

på dagen var de bara jag Lotta och Anna..
vi/Lotta städade undan, sen åkte vi och spelade biljard
och nyktra till :D
sen var det bara att åka hem och nu sitter jag här
halvt död :D haha...

här kommer bilder från kvällen/dagen..
 



hmm Nordström vad gör du? :O

dom kan faktiskt posa :D

lite käk blev det också..

Emil lite skraj för vaxningen tro? :p

och Brask gjorde en god drink.. lite för god för vissa kanske? :D

och vad suger ni på? :O

en pussande Anna och Lotta
och en glad Brask! :D


Ralle och Brask sjöng lite..

ngn som inte mår så bra?
lr snarare några? ;D


lite raketer blev de också..

från promenaden imorse..

med Lottas vovve Silja :)

solen :D

men oj... vad har vi här!? :O

lite biljard blev de också..

vad har hänt här då? :O :S
haha..



Tack för en trevlig kväll/natt/dag :D
Lotta och Anna, ni vet att ni betyder
massor? :) <3










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0