natten 090110

nu har jag kommit hem och ska straxt krypa ner under täcket.. funderar på att se en film också, men det kanske blir lite sent innan den slutar? åkte iväg till Karin och Bobby ikväll för att träffa Karin :) det var roligt! Pille, John och Kim var också där.. vi såg på en rätt roligt typ "highschool" film :p lite oväntat val enligt mig eftersom det var grabbarna som valde =D men roligt! hehe.. sen lirade vi lite guitar hero och pratade.. och sen drog vi ut och slirade lite med Kims bil.. 

det var mycket roligt att träffa dig Karin.. jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig vännen! du är underbar! hoppas att vi kommer träffas oftare än innan nu :) <3

Godnatt allesammans!
dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Var väldigt kul att träffa dig vännen! Måste ses oftare! Har himla kul med dig vännen!

God natt, sov så gott. Du betyder mkt för mig <33

2009-01-11 @ 01:32:23
URL: http://kaarin90.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0