Mys!

Idag har jag sovit länge! det var väldigt väldigt skönt! sen har jag bara haft en jätte bra och slapp dag.. hjälpte till att bära ner lite saker från vinden också. nu ikväll har jag varit iväg på bio med Karin och Bobby.. vi såg på " I taket lyser stjärnorna". En riktig Anna och Karin film, men kanske inte riktigt en Bobby film? :D jag och Karin satt och skratta och halvt grät :p  blev så glad när dom ville åka och se den med mig iaf! :) Tack! det var trevligt, ni är för goa! :)  måste även säga att dom roligaste raggningsreplikerna jag någonsin hört, fick jag höra i denna film! :D nu sitter jag här och ser på "Den gröna milen". det måste väl vara en riktig snyft film iaf? jag har sett den ett par gånger nu och i slutet sitter jag alltid och bölar en massa.. har ni inte sett den någon borde ni ta och göra de! :]

puss på de! :*


Kommentarer
Postat av: Karin

Och tack för att du ville följa med oss (: Var trevligt! Måste ses snart igen.. <33

2009-02-01 @ 10:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0