Mobilen

jag glömde att tala om hur min mobil har krånglat! lr inte mobilen, snarare själva operatören! mitt abonemang gick ut igår, så jag har inte kunnat ta emot samtal och sms på hela dagen och inte heller kunnat ringa eller smsa själv heller.  när jag kom hem och ringde till dom och pratade med dom fick jag till svar att dom skulle fixa så att jag skulle få kontantkort på måndag.. förstår ni, på måndag?! jag hade problem 1 dag bara för att jag inte kunde skicka iväg ett par sms.. dålig är jag på att prata med "sånna där" också, så jag svarade i princip bara jaha..

men tur som sjutton att pappa hjälpte mig! han ringde och fixade så att jag tjugo minuter senare hade ett fungerande kontantkort.. tack pappsen! :D så nu funkar allt prima igen! så har jag inte svarat på sms eller så, kanske jag inte fått dom.. nackdelen är dock att jag inte har gratis sms längre.. men det ska nog gå bra.. ska byta till en annan operatör.. några förslag på något bra? =]

NATTI! (S)

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Halebop, då ringer vi gratis till varandra och det är hur bra som helst (: Sen har nästan alla det ;D

2009-01-21 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0