Lördag.

kan inte fatta att det redan är lördag!
helt galet är vad det är..
på torsdag börjar skolan igen...
kan man bli mer deppad av de eller?

den här terminen vill jag ska vara helt freaky! :D haha
göra en massa roliga och galna saker!

grattis till mamma som fyllde idag! :)
började dock inte dagen så bra..
blev rätt sent igår, såg på film till två..
och vid nio ville hon ha upp mig för att hjälpa till..
är det konstigt om man inte orkar sammarbeta? =P

jaja, har iaf varit massa folk här idag..
men jag och syster drog ut och åkte längdskidor i det fina vädret :D
haha vi var mer ur spår än i =p
men himla roligt var det iaf!
blev några roliga kort också!
mest på mig, det var Marias kamera som fick bli med..

har kännt mig hängig hela kvällen,
så jag tror nästan jag är på väg att bli sjuk..=/
gaah hatar och vara sjuk!





Okej, jag kanske är lite knäpp? :D
men sånt är livet haha!

säg till om ni har ngt roligt på g! :D

puss :*

Kommentarer
Postat av: Helena

på torsdag? :O börjar vi inte på onsdag? :S

2009-01-04 @ 17:59:49
Postat av: Ida

Åh! Jag förstår inte att man kan vara så otroligt söt som du. Jag saknar dig! , fortfarande.

2009-01-09 @ 18:00:11
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0