kvällen/natten 090130

Hej! idag var jag som sagt ledig.. skönt! tänkte att jag skulle gått upp tidigt för att plugga lite, men när klockan ringde var det alldeles för jobbigt att gå upp så jag somnade om.. var det oväntat kanske när det var pluggande som stod på schemat? :D när jag vaknade igen fick jag panik för att klockan va så mycket.. böt om och åkte iväg till banken för att skaffa en internetdosa..lite vuxen poäng till mig va? haha.. fortsatte sen hem till mormor och käkade.. satt även och diskuterade en massa med henne :) efter de åkte jag hem och pluggade lite.. gick väl sådär..

ikväll har jag umgåtts med mina underbara vänner Karin och Emelie. det var himla mysigt.. vi käkade tacos och en massa godis.. nyttigt och bra eller hur? såg på en massa bilder från högstadiet och så, saknar allt som var då! sen såg vi på "what a girl wants" och efter de gick vi ut och gick en sväng.. efter våran promenad tog vi oss en tur ner på stan för att kolla läget där och det slutade med att vi skjutsade Tim och någon mer till Hytta och Jocke och någon mer tillbaka till stan.. har totalt glömt bort vad två av dom hette :D menmen.. har tagit lite bilder under kvällen också, men dom kanske läggs upp under morgon dagen när jag är lite piggare :) Tack för en trevlig kväll sötnosar! Ni är guld! <3

puss och godnatt alla glada!
hoppas ni haft en lika bra kväll som mig! :*


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Var en toppen kväll. Måste göras om snart (:

Har också glömt bort var dom hette :P haha. Skulle berätta för Bobby men jag kom inte ihåg :P haha. Dom var inte så värda att komma ihåg (; Bio ikväll :D <33

2009-01-31 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0