Dröm sött!

Okej, lite snabb uppdatering nu igen :D det blir inga bilder i detta inlägg utan de kommer i nästa. Har ägnat kvällen åt att anmäla mig till högskoleprovet.. hmm undra hur detta ska gå! sen har jag fiyllt i en hälsodeklaration och fixat med tåget till Göteborg den 24:e februari. så det har tagit sin lilla stund och nu är jag för trött för att fixa med bilderna.. ganska konstigt med tanke på att jag skriver här eller hur? :p men så är'e!


lyckades iaf lägga in en bild på mina nya fina vantar.. vill ni veta? Lotta har gjort dom till mig!! tror ni jag är lycklig eller vad!? är det inte bara så himla gulligt? och den fina rosa är för att matcha min rosa mössa.. :D tack tusen gånger om vännen! du anar inte hur mycket det betyder för mig att du har gjort dom själv! tack tack tack tack tack!! :] din underbaring! :*

nej nu ska jag faktiskt ta att sova! imorgon blire bilder! :D
Puss :* dröm sött vänner!

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Vi skulle ses imorn va? (:

2009-01-29 @ 08:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0