090129

Jag är helt sjukt trött just nu! så jag ska sova om bara en liten stund.. vet att jag lovade bilder, men nu är det faktiskt så att jag knappt varit hemma på hela dagen.. så det får vänta tills min lediga dag imorgon! :] imorse åkte jag till skolan och träffade Lotta och Sandra för att göra en uppgift vi hade tills idag. jag är helt sjukt inne i andra världskriget nu! jag har nog aldrig varit så intresserad och haft viljan att diskutera det så mycket som nu.. =) eftermiddan forsatte lugnt och sen åkte jag hem och fortsatte vidare till gymnastiken. det gick hyfsat.. fick inte riktigt till höjden när vi hoppade trampetten och missade flera hopp.. men roligt är det iaf! :) Lina lyckades sedan på något vis att övertala mig att gå på steppen en timme senare, så det gjorde vi! ojoj, blev tre timmars träning för min del idag.. :p men bara massa skoj! TACK Lina för att du övertalade mig! :) <3 fick också veta att det kommer vara boxning på söndagar! Yes! vad glad jag blev!

men nu ska jag sova! är helt galet trött!
Hade GULD!
nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha :D TACK anna för att du följde med :D <3

2009-01-30 @ 11:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0