090123

Usch vilken jobbig dag! idag har jag verkligen inte känt mig nå bra.. trots att jag var ledig idag var jag uppe vid halv sju imorse. Maria skulle flytta idag =( ända ner till Malmö.. jag vet inte riktig vad som hände, men jag satt och var jätte ledsen när dom hade åkt..kunde inte somna om heller. satte mig och såg på filmen FLiCKA, den var väldigt bra om ni frågar mig.. ännu fler tårar fälldes under den! har träffat Karin en stund idag också.. vi åkte till flugan och fikade och där träffade vi Matilda och Rebecka.. det vari inte igår man träffade Matilda :D det var roligt att se henne en stund.. sen åkte jag med mormor till affären och handlade till farmor och farfar medans hon handlade till sig.. åkte upp med varorna till dom och fick lite fika där.. nu har jag käkat och sett lite av let's dance. men det slutade nyss.. har världens huvudvärk och mår allmänt dåligt.. så nu har jag bestämmt mig för att se på Arn, som jag inte sett än :D



> ska försöka ladda upp lite nya bilder snart! :) <
kanske tar en morgonpromenad imorgon :D

det är rätt skönt att gå upp tidigt, även om det är lite jobbigt :p jag är ju mer en kvällsmänniska =D men på senaste tiden har jag knappt varit det heller.. har blivit trött jätte tidigt..hehe

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0