090122

huhu* sitter här och kan knappt andas.. tror jag är på väg att bli förkyld. dagen har varit riktigt soft.. hade bara två lektioner och sen åkte jag hem.. va hemma vid tolv tiden och nu har jag fått helg! :D åkte iväg till badhuset och simmade med Maria, det var rätt skoj, va länge sen jag va och badade. när vi kom hem gjorde vi lapper! MUMS! efter det packade Maria ner det sista och vi har burit ut allt till släpet och fixat nu. jag kommer sakna henne! himla mycket faktiskt.. det kommer bli så tomt på något vis.. och det är ju en bit till Malmö också.. :( men jag ska åka ner och hälsa på! :) :)

nu ska jag ner och vara lite social ett tag..

 Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

Godnatt!

2009-01-22 @ 21:44:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0