090121

Blir ett kort inlägg nu! men måste bara få tala om hur lycklig jag är haha! idag var sista fysiklektionen ever! så himla skönt! :D vi fick veta vad vi skulle få för betyg, blev nöjd med tanke på hur mycket jag har ogillat det! efter lunch var vi i bruks, gaah jag trodde jag skulle dö.. men det visade sig faktiskt vara helt uthärdligt! tro det eller ej :p jag tyckte till och med att det var lite roligt! haha.. när jag kom hem så hade jag äntligen fått en av de andra böckerna i twilight serien, dock den tredje boken, så det är bara att hålla tummarna för att den andra ska infinna sig här snart också.. denna boken är hela 628 sidor.. och alla på engelska! :D

men nu måste jag iväg till brotorp och hämta lite saken till min och Marias grupp.. sen är det träning :] ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0