090120

Kom hem för inte inte så länge sen..var iväg på kick boxning! fy fasen vad jag gillar de :p det är verkligen superskoj hehe.. synd bara att jag inte kan vara med på det mer.. men hon frågade idag om det var någon som var intresserad av att träna det på söndagar också.. tror ni jag blev lycklig eller vad!? :D

innan jag åkte iväg var mormor, farmor och farfar över en sväng för att prata lite och träffa Maria som snart flyttar..vi såg på när Obama svor sin president ed.. eller ja vad det nu var :D jag är inte så insatt men han verkar bra! =] förövrigt så fick jag ta tidiga bussen imorse, för att åka till Wadköping och ha kemi och matte.. vanligtvis brukar dom dagarna vara okej, men idag var ett undantag hoppas jag! det var verkligen hemskt! xD jag var sämst på båda lektionerna, helt borta haha! så nu blire till att plugga lite på de hemma.. huhu*

det sägs ju att man ska äta något efter man har tränat, så det är väl bäst att jag tar och gör det innan jag sover :) så adios amigos! Sov gott och dröm sött ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0