090118

Hej där ute! just nu spelas Chris Brown, han är riktigt bra :) för övrigt sitter jag och ser på "Are you smarter than a fifth grader?" det är rätt skoj faktiskt :D jag ser på det i väntan på att se reprisen på Top Model 11.. hehe.. sitter också och försöker göra lite projektarbete, så jag blir klar med det någon gång :)

igår blev det kga för att fira Nordström och Brasken.. tack Gustav för att du skjutsade! riktigt snällt :) vi började kvällen hos Brask, sen gick vi till Statt..blev en hyfsad kväll.. bilder kommer senare när jag lagt in dom! imorgon blir en soft dag.. har sovmorgon, svenska och sen prjektarbete hela eftermiddagen.. förhoppningsvis får man åka hem och jobba :) och för alla som vill veta så ska jag och Maria starta våran grupp imorgon :D haha! ni får veta hur det gick imorgon =)

:*

folket! kärlek är inte lätt!
nu börjar Top Model! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0