090116

Dagen i skolan kändes riktigt onödigt!  hade svenska och sen hade vi håltimme eller vad man kan kalla det.. gick i princip och sa hej på religionen och sen åkte jag hem.. tog bussen som gick över Frövi, där Karin gick på och sen¨åkte vi til flugan och fikade och pratade :) sen gick vi hem hit en sväng och efter de följde jag med till tåget.. tack vännen för en mysig eftermiddag! Skulle igentligen åkt in till Örebro ikväll och gått på bio med Lina och Sandra, men som vanligt den senaste tiden hamnade jag på fel sida med båda päronen.. nu har det visserligen ordnat sig, så det är ju bra. men tråkigt att jag inte umgicks med Lina och Sandra..




fina bilder på Findus eller? :D haha..
inte så bra bild på mig, men lite ljusare i håret iaf xD
sista bilden är dom snygga Anna och Sandra som muppar sig!


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Tack själv vännen (:<33

2009-01-17 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0