090115

jag får börja dagens inlägg med att grattulera Karin till körkortet! grattis vännen, du är grym! sen måste jag också säga grattis till nordström som fyller 19 idag! grattis! :) dagen har för övrigt varit riktigt bra! jag har varit riktigt glad :D hade religion och idrott.. sen slutade jag i princip :) åkte hem och stödade och fixade på rummet.. sen åkte jag till gymnastiken.. nu sitter jag här med världens gosigaste katt än en gång.. nu har han legat här uppe hos mig flera dagar i rad! gosigt! fast imorse var han lite jobbig :D kom upp och väckte mig klockan sex och var ännu mer mysig! haha..

för övrigt så köpte jag en ny film för ett tag sen.. men jag har fortfarande inte sett den.. den verkar grymt skoj! :P inte någon som har lust att se? nej nu ska jag faktiskt ta och stänga ner och lägga mig snart.. tillhör ju inte direkt vanligheten att jag lyckas lägga mig tidigt :D varför är det så tror ni? har ni också lika svårt för att lägga er tidigt?

Emma och Lina är grymt bra! ni skulle ha hört Emma idag på gymnastiken.. skulle försöka muntra upp mig när det inte gick så bra.. hon misslyckades om man säger så! :D men hon fick iaf mig och Lina att skratta som tusan haha! ni förgyller dagen sötnosar! <3



inte finaste bilden xD men sån't é livet right? :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Tack så mkt :D Får vi ut och cruisa lite (:

<33

2009-01-16 @ 09:41:50
URL: http://kaarin90.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Du är fin!

Och Emma är rolig XD

PUSS på dig! <3

2009-01-16 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0