090113

Vilken dag! :D jag har precis kommit ut från duschen och ska snart gå och sova! innan jag hoppade in och duscha, var jag iväg på cirkelträning och boxning.. sammanlagt blev det träning i två och en halv timma..tror ni jag är sjukt trött nu eller? jag tror jag kommer sova helt guld inatt! Det var jag ovh Lina som gick på första passet (cirkelträningen) sen joinade Emma oss på boxningen.. bravo Emma :D Maria var tyvärr sjuk så hon blev hemma.. hoppas hon hänger på nästa gång! :) för övrigt känner jag mig riktigt duktig för stunden och är allmänt super glad! förresten är Lina en suverän träningskompis! =]

annars har dagen rullat på ganska bra.. tisdag = wuc, så det blev en tidig morgon.. det känns ju alltid lite tungt.. och på köpet började dagen med kemiprov.. hmm, ingen kommentar om hur det gick där =P sen hade vi en rast och fortsatte kemin efter det.. därefter lunch och sen matte.. igår hade jag nästan ångest för att jag inte förstod någonting.. blev arg på pappa för att han inte kunde hjälpa mig och sen blev jag arg på mig själv för att jag blev sur på honom.. hmmm inte lätt där va? :D menmen, det visade sig iaf idag att den ilskan var helt onödig! vi gick igenom det idag.. snacka onödigt av mig att bli så förbannad :P tur att pappa har sånt tålamod!

men nu är jag super trött! ska packa väskan och sen sova så skönt!
Godnatt alla änglar!


okeej jag vet, inte så bra bild! men jag tror jag måste ha den sötaste
katten i universum! han är bara för gosig numera! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack, Anna! Jag gör mitt bästa ;)

Du är grymt bra, jag hade aldrig tränat så här mycket utan dig :D <3

2009-01-15 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0