090111

hallå alla! :) idag har jag haft en rätt bra dag.. började med att sova alldeles för länge =D men det var så skönt.. bara älskar mina nya kuddar och mitt sköna pålakan.. sen satte jag mig och läste lite.. men det var så fruktansvärt tråkigt så jag började städa upp lite på rummet.. hmm som om det skulle vara så mkt roligare? =P plockade undan julsakerna och allt från golvet.. ska snart tömma skrivbordet också och ställa in ett annat!  :)  nu i eftermiddags åkte jag hem till Maria och pratade lite om våran grupp.. sen slinga och klippte hon mig! :) Tack Maria! vanligtvis brukar jag inte bli nöjd när jag klippt mig, men du rockar! =) hon hade i nån grej i håret som luktar super gott också! så nu sitter jag här och luktar på mitt hår haha :D

ska nog ta och läsa lite till, orkade ju inte med så mkt imorse :p annars kanske det inte går så himla bra på provet? har iaf haft en bra helg och nu känner jag mig glad igen! :) och så ska det fortsätta! kanske lägger upp en bild senare hur jag ser ut nu :D men vi får se.. vad tycker ni?

hade kalasbra!

Kommentarer
Postat av: Karin (:

Lägg upp bild. Jag vill se :D

Måste ses i helgen lr kanske i veckan igen? (:

Ifall du inte ska till skolan på onsdag kanske du har lust att följa med mig till uppkörningen på onsdag? (:

2009-01-11 @ 20:06:50
URL: http://kaarin90.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0