090109

Då har man sett första let's dance programmet..det var väl bra! men jag var inte så värst intresserad av att se på det just idag.. jag känner en hel massa stress just nu.. så jag kände inte helt för att gå ut, man måste ju vara lite pigg och glad och ha lite party humör om man kvällen ska bli riktigt lyckad.. är iaf glad att jag blev tillfrågad! det uppskattas :) alltid roligt! ne för min del är det att sitta ensam i mörkret på mitt rum, med ett par tända ljus och lite bra musik för att försöka samla tankarna.

hade en riktigt soft dag idag! började dagen med svenska och sen var dagen över! :D är klar med engelskan så jag var ledig! och religionen fick vi göra hemma.. yes! ringde Maria och frågade om hon inte kunde komma och hämta mig, så vi kunde åka en sväng till Örebro och kolla lite.. så nu har jag tre nya jätte mysiga kuddar, ett nytt påslakan.. supermysigt är de! :) och en film.. så jag ska straxt gosa ner mig och se på den :) imorgon hoppas jag på att träffa Karin och umgås lite med henne..

tankarna är överallt och ingenstans nu! det bara snurrar runt i huvudet på mig.. är det bara för mig som det blir såhär? jaja, jag gissar att man har sånna här perioder i livet... nästa vecka kommer träningen igång igen! det ska bli himla skönt.. jag och Lina planerade lite igår vad vi skulle gå på :D men jag ska nog utöka det hela med att ta en joggingrunda ngn gång också.. träning sägs göra en glad.. jag vill vara en glad människa.. jag gillar att träna.. så träna får de bli! :D

vad gör man?


Kommentarer
Postat av: Karin (:

Såg till sms nu. Känner mig inte så pigg just nu :/ Men jag hör av mig imorn så får vi se hur jag mår då.. Vore jätte kul att träffa dig! <33

2009-01-09 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0