090108

nu har jag äntligen varit och tränat! riktigt skönt var det! så nu är jag glad igen :D haha värsta humörsväningen idag alltså =P och helt utan anledning! hon som höll i träningen är verklgen helt grym på att peppa! fy fasen så mycket energi man får! men också helt död när man går därifrån :D det var cirkelträning idag om ngn ville veta haha =p Tack Lina! du är världens bästa! <3

nu ska jag kolla igenom vilka träningar jag kan gå på och sen duscha! efter det måste jag nog kolla igenom skolgrejerna lite och så :S första dagen i skolan och allt är redan igång.. hmm.. jaja! fick väl nå knäppt ryck idag när jag blev sur =D jag ska vara glad! det är så många gånger roligare! :)

nej nu ska jag gå! hoppas alla får en bra kväll :)

peace.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grymt bra är hon!

Tack själv! DU är bäst! <3

2009-01-09 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0