0190112

Yes, då var veckans första dag avklarad.. skönt! började dagen med en sovmorgon! det var såå skönt! slutade vi halv två och det var mycket skönt de med.. blev en riktigt kort dag! =] när jag kom hem ägnade jag mig åt att plugga lite, har kemi prov imorgon och matten ska vara klar, men jag fattar inte mkt? buhu =/ senare åkte jag iväg och skulle träna styrka.. det var såå många som hade tänkt det också, så det var inte så roligt som det brukar.. fick knappt plats :p det brukar alltid vara jag och Lina, men idag var även Maria och Emma med! :) tjoho jag är impad :D

imorgon ska vi vara med på cirkelträningen och sen är det kick boxning! roligt eller vad!? :D jag längtar redan =P men nu ska jag nog ta och plugga det sista och så håller jag tummarna att provet går bra imorgon..


Jag saknar snön och alla fina himlar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0