Romme med päronen! :]

Hallå! nu sitter jag här och är supertrött! Har blivit en heldag med päronen.. Mysigt! Åkte till Borlänge och åkte bräda idag med. Trött som jag är somnade jag i bilen både dit och hem :D Det var himla roligt där! Hur fint som helst med en massa snö och många och långa backar! Lite skillnad från igår och idag på backarna :b även om det var mycket skoj igår, eftersom jag hade trevligt sällskap! Det snöade en stund straxt efter vår ankomst, sedan vågade sig solen också fram. Hur härligt som hellst! När vi åkt några timmar åkte vi vidare till Kupolen och gick och tittade där några timmar. Åt världens godaste pastatallrik där :D sen bar det hem igen och nu har jag hamnat här.. :] Hoppas ni också har haft en härlig fredag! Nu ska jag se en film och sen sova, så godnatt på er :*



som sagt tittade solen fram efter ett tag! :)


Kommentarer
Postat av: Y A K I E S

sv: jaa det är jättekul. åkte för första gången för någon månad sedan hah =)



tack så mycket :D

2009-02-22 @ 16:13:27
URL: http://yakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0