Mys med Lina och Emma!

Gokväll! :) Kom hem för en liten stund sen. Har tillbringat eftermiddagen / kvällen hemma hos Lina med henne och Emma. Hade planerat att gå på kick boxningen, men vet ni vad? Vi fetade oss rejält ist! Eller, hmm... speciellt jag!! haha.. Köpte en hel kinapuffar påse och vräkte i mig hela! Trodde jag skulle spricka.. tur att jag inte gjorde de va? :b hade ju varit mindre trevligt.. haha! Vi såg på "Honey" med Jessica Alba i huvudrollen. Hon måste väl ändå vara den snyggaste tjejen på jorden? Nåja, snygg är hon ju helt klart iaf! :b Sen försökte vi oss på några av movesen från filmen, och ja.. det gick väl bra? haha! Eller vad säger ni tjejer? Trevligt som sjutton var det iaf! Myspys och roligt sällskap är alltid ett säkert kort! :] Tack! <3


Ett stycke galen Emma :D

En lite lugnare Lina :D


Lina hade en cool lampa. Emma är mästerfotografen!

snyggaste brudarna! tack för en mys kväll.. <3

måste göras snart igen?

:*

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Du, jag tror vi platsade i filmen med våra moves XD

Jag låter bli att kommentera bilderna.

Jag hade jättekul, tack! Klart vi måste göra om det :D <3

2009-02-22 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0