Irland

Hej där igen! Jag och Sanna har pratat om att åka tillbaka till Irland efter studenten och bo där ett tag! :) Roligt va? Vi har tittar runt lite på olika alternativ. Känner ni någon som kommer från Irland eller bor där som vi eventuellt kunde prata med? Det vore grymt bra! Säg gärna till om ni känner någon :]


Mina reskompisar till Irland för ett år
sen nästan exakt..

Ni anar inte hur mycket det skulle betyda om ni känner någon som varit där, bor där eller kommer därifrån! Jag vill verkligen tillbaka! Jag hade nog bland den bästa tiden där! Även om jag inte var där speciellt länge. Minnen, minnen kommer tillbaka så fort jag såg på bilderna därifrån! Alla underbara människor, upplevelsen och allt! Tack iaf tjejer, det hade aldrig varit samma sak utan er! <3

Natti natti igen :*

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack, hoppas du med får en fin helg!

krams

2009-02-21 @ 00:12:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sanna.

Desamma. <3

2009-02-21 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0