090208

Godmorgon vänner! jag har inte riktigt orkat skriva på ett tag som ni kanske märkt? finns olika orsaker till det, men nu kommer ju iaf ett inlägg! :D har ni sett hur mycket snö det är ute? helt galet ju! och mer faller ner.. ingen som har lust att åka lite bräda eller skidor på typ torsdag? =) säg till! I fredags träffade jag Sanna och Helena en stund.. fikade lite grann och pratade. alltid lika trevligt :) men vi får lov att göra om de snart eftersom det blev så kort! <3

ngn mer som satt och såg på melodifestivalen igår? vad tyckte ni? själv tycker jag att det bara blir sämre och sämre för varje år! och dom två som jag tyckte någorlunda om gick inte ens vidare.. men Alcazar var rätt okej ju.. såklart att dom skulle ha rosa mickrofoner? =D haha man bara måste digga dom :b nej nu ska jag göra lite nytta! Ha en bra dag! :) Kram


jag vet, en gammal pic..
men gud vad roligt det var! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0